Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Hoe zet ik automatisch verlengen stop?

Je kunt de automatische verlenging van je membership stopzetten vanaf 24 uur na aankoop en tot uiterlijk 48 uur voor het moment waarop je membership wordt verlengd. Dit kan op verschillende manieren:

  • Volg op een computer deze stappen:
  • Klik hier of:
  1. Klik op Mijn accountinstellingen > Membership beheren
  2. Volg de stappen om je membership op te zeggen en kies doorgaan of bevestigen wanneer dit wordt gevraagd.
  3. We sturen je een e-mail om de opzegging te bevestigen.
  • Voor aankopen op een mobiel apparaat:
  1. Klik op Ik
  2. Klik op het instellingen-pictogram ⚙️
  3. Klik op ‘Je membership beheren'
  4. Ga verder met het stopzetten van de verlenging.
  • Voor aankopen via onze iPhone-app:
  1. Open de Instellingen-app > Tik op je naam > Tik op Abonnementen
  2. Tik op het abonnement dat je wilt beheren > Zeg abonnement op

Uiteraard kun je je membership blijven gebruiken tot aan de vervaldatum. We zullen na de einddatum geen betalingen meer afschrijven.
Als je hebt gekozen voor een betaling in delen zijn er mogelijk nog termijnen die je moet betalen.
Je kunt op elk moment weer kiezen voor een membership om de volledige OurTime-ervaring te beleven.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.