Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Ik heb meer dan 1 profiel. Hoe kan dat?

Je mag maar één profiel hebben op OurTime dat is gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres.

Indien je twee profielen lijkt te hebben zijn dit de mogelijke verklaringen:

  • Je profielen zijn gekoppeld aan verschillende e-mailadressen (misschien is het ene profiel recent en het andere al wat ouder?)
  • Misschien heb je een profiel aangemaakt op een van onze andere sites, zoals Lexa.

➔ Raadpleeg in dit geval de Help-pagina's (op Lexa) om te lezen hoe je dit kunt aanpassen:

Veelgestelde vragen van Lexa: klik hier.

Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.