Hoe schrijf ik me in voor een account en hoe log ik in?
Om je profiel te activeren volg je de instructies uit de activeringsmail π§ (die wordt verstuurd na het aanmaken van het account).
Als je niet binnen enkele minuten een activeringsmail krijgt:
- Kijk in je spam
- Vind je de e-mail daar ook niet? Controleer dan of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd, dat gaat nog weleens fout.
- Lukt het niet om het probleem op te lossen? Neem dan contact op met onze Customer Care. π
Als het je eerder wel lukte om in te loggen en OurTime te gebruiken, maar je nu niet meer kunt inloggen:
- Voer je e-mailadres in en reset je wachtwoord vanaf de homepage > Aanmelden > Wachtwoord vergeten?
- Zorg dat je je inloggegevens correct schrijft met de juiste hoofd- en kleine letters, cijfers en speciale tekens.
β We sturen je binnen enkele minuten een bericht om je wachtwoord te resetten > Volg de instructies en je kunt weer aan de slag.
Of klik hier.