Wat kan ik doen als mijn creditcard, foto's of contactgegevens op jullie site zijn gebruikt zonder mijn toestemming?
Iemand anders heeft mijn bankpas gebruikt om een aankoop te doen. Wat kan ik doen?
Ben je klant van OurTime?
- Controleer of de afschrijvingen niet voor de automatische verlenging van je membership zijn.
- Is dit niet het geval? Neem dan meteen contact op met je bank. Als je fraude vermoedt, neem dan ook zo snel mogelijk contact op met ons via e-mail. Ons team neemt gevallen van gestolen bankpassen en frauduleus gebruik van creditcards erg serieus.
Als je je nooit hebt ingeschreven op onze website:
- Neem direct contact op met je bank om de transactie tegen te houden en verdere transacties te voorkomen.
Op het profiel van een andere member worden mijn foto's gebruikt. Wat kan ik doen?
Ben je het slachtoffer van identiteitsdiefstal? Wij gaan het voor je oplossen.
- Neem contact op met de Customer Care ๐, dan sturen we je een formulier.
- Vul dit formulier in en stuur het terug, samen met je identiteitsbewijs. Voeg ook foto's of screenshots van de betreffende gebruiker toe.
โ We zullen snel gepaste actie ondernemen.
Iemand anders gebruikt mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
- Neem contact op met de Customer Care ๐ en vertel om welk e-mailadres het gaat.
- Controleer eerst of je geen oud OurTime-account hebt dat je niet hebt verwijderd.
โ Als dit het geval is, kun je deze stappen volgen om het op te zeggen.