Online hulpAlle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieรซn Meestgestelde vragen
Categorieรซn
Meestgestelde vragen
Terug

Kan ik mijn aankoop annuleren en een terugbetaling ontvangen?

Na aankoop van een membership heb je een afkoelingsperiode van 14 dagen.

Je hebt je aankoop via de website of mobiele site gedaan

  • Neem contact op met ons Customer Care-team ๐Ÿ’Œ om een terugbetaling of ruiling aan te vragen.
    โž” Houd er rekening mee dat terugbetalingen alleen mogelijk zijn wanneer je voor het eerst een membership of optie koopt. Het terugbetalingsbedrag wordt pro rata berekend.
    We bieden geen terugbetalingen aan voor verlengingen, Boosts, Love notes of Incognito.

Je hebt je aankoop via de App Store gedaan

  • Annuleringen en terugbetalingen worden door Apple afgehandeld volgens hun eigen voorwaarden, waarover wij geen controle hebben.
    โž” Heb je je aankoop via iTunes gedaan? Stuur je verzoek dan naar hen toe

Je aankoop is gedaan via de Google Play Store.

  • Annuleringen en terugbetalingen worden afgehandeld door Google onder hun eigen voorwaarden waar wij geen invloed op hebben.
    โž” Als je via Google Play hebt gekocht, moet je je verzoek naar hen sturen.

Als de 14 dagen voorbij zijn.

  • Er kan geen terugbetaling meer plaatsvinden. Maar we helpen je graag om alles uit je membership te halen, door je te laten zien hoe je de functies optimaal kunt gebruiken.

Als je je membership niet wilt voortzetten

  • Je kunt het automatisch verlengen uitzetten door op een computer naar Mijn accountinstellingen te gaan.
    Of klik hier.
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Indien je nog steeds contact wenst met het customer care team,
klik dan hieronder.