Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom heb ik geen toegang tot mijn profiel?

Controleer eerst of je inloggegevens goed zijn gespeld en let goed op hoofdletters, kleine letters, cijfers en interpunctie. We raden je hiervoor aan om je inloggegevens op te halen via de link op de homepage.

Lukt het je toch nog niet om in te loggen op je profiel? Ga dan naar je inbox (en check vooral je spam of ongewenste e-mail) en kijk of je geen bericht van ons hebt gehad over de Algemene Gebruiksvoorwaarden. In dat geval heeft ons toezichtsteam mogelijk stappen ondernemen tegen jouw profiel.

Controleer eerst of je inloggegevens goed zijn gespeld en let goed op hoofdletters, kleine letters, cijfers en interpunctie.
We raden je hiervoor aan om je inloggegevens op te halen via de link op de homepage.

Lukt het je toch nog niet om in te loggen op je profiel? Ga dan naar je inbox (en check vooral je spam of ongewenste e-mail) en kijk of je geen bericht van ons hebt gehad over de Algemene
Gebruiksvoorwaarden.

Controleer eerst of je inloggegevens goed zijn gespeld en let goed op hoofdletters, kleine letters, cijfers en interpunctie.
We raden je hiervoor aan om je inloggegevens op te halen via de link op de homepage.

Lukt het je toch nog niet om in te loggen op je profiel? Ga dan naar je inbox (en check vooral je spam of ongewenste e-mail) en kijk of je geen bericht van ons hebt gehad over de Algemene
Gebruiksvoorwaarden.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de OurTime app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.