Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Het lukt me niet om mijn profiel te activeren. Wat moet ik doen?

Heb je problemen bij het activeren van je profiel? Controleer dan eerst in de rubriek “Mijn account” of je e-mailadres geen fouten bevat.

Als je e-mailadres niet goed is geschreven, kun je dit laten aanpassen door ons Customer Care team. Hiervoor vragen wij informatie mee te sturen die enkel jij kan geven over je profiel (zoals het klantnummer, de geboortedatum en postcode). Je kan hen bereiken via de rubriek “Neem contact met ons op”.

Nog steeds geen activeringsmail ontvangen? Controleer dan de map “ongewenste e-mail/spam” in je persoonlijke e-mailbox.

Heb je problemen bij het activeren van je profiel? Controleer dan eerst in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of je e-mailadres geen fouten bevat.

Als je e-mailadres niet goed is geschreven, kun je dit aanpassen via de link “Wijzigen”. Als je e-mailadres correct is ingevoerd, klik dan op “Stuur de activeringsmail”.

Nog steeds geen activeringsmail ontvangen? Controleer dan de map “ongewenste e-mail/spam” in je persoonlijke e-mailbox.

Heb je problemen bij het activeren van je profiel? Controleer dan eerst in de rubriek “Mijn instellingen en membership” of je e-mailadres geen fouten bevat.

Als je e-mailadres niet goed is geschreven, kun je dit aanpassen via de link “Wijzigen”. Als je e-mailadres correct is ingevoerd, klik dan op “Stuur de activeringsmail”.

Nog steeds geen activeringsmail ontvangen? Controleer dan de map “ongewenste e-mail/spam” in je persoonlijke e-mailbox.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de OurTime app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!