Online hulp Alle antwoorden op jouw vragen
FAQ
Categorieën Meestgestelde vragen
Categorieën
Meestgestelde vragen
Terug

Waarom worden mijn bankgegevens geregistreerd?

Je betalingsgegevens worden bewaard ten behoeve van de automatische verlenging van je membership.

Alle bankgegevens worden versleuteld door onze betalingspartner en blijven volledig vertrouwelijk.

Dankzij dit systeem kun je ook latere aankopen in één klik afrekenen. Mocht je willen dat we jouw betalingsgegevens uit onze database verwijderen dan kan je steeds een bericht sturen naar onze Customer Care afdeling via de rubriek ‘Neem contact met ons op’.

De gegevens van je bankpas worden bewaard ten behoeve van de automatische verlenging van je membership.

Alle bankgegevens worden versleuteld door onze betalingspartner en blijven volledig vertrouwelijk.

Dankzij dit systeem kun je latere aankopen in een klik afrekenen.

De gegevens van je bankpas worden bewaard ten behoeve van de automatische verlenging van je membership.

Alle bankgegevens worden versleuteld door onze betalingspartner en blijven volledig vertrouwelijk.

Dankzij dit systeem kun je latere aankopen in een klik afrekenen.

  • Via desktop Klik om te wijzigen
  • Via mobiele site Klik om te wijzigen
  • Via de OurTime app Klik om te wijzigen
Is dit een antwoord op jouw vraag?
Ja Nee
Bedankt voor je bezoek aan onze Online help pagina. Veel plezier op de site!

Neem contact op met het Customer Care Team voor een antwoord op jouw vraag.